4 Dagar kvar! :)

Yes, snart är det dags!

Fick lite sovmorgon idag, ska börja jobba runt 11. Men med tanke på att jag egentligen ska börja kl 15 så känns det ändå lite surt haha ^^. men som sagt, får ju vara ledig heela dagen imorn, istället för att sluta 16.30 :)
Alla barnen är borta på utflykt så jag o Marie och en till är dom enda som är kvar, och vi ska ha så roligt och storstäda lilla fridits, torka av ALLA saker, puh, damma, och massa annat. Sen kommer barnen tillbaka vid 15 och jag jobbar till 17, hoppas dagen går fort.

Imorrn blir det sova uuut, storstäda lägenheten, växla pengar och tvätta, rätt soft dag.

Ska försöka få i mig nåt till frukost, hörde ryktas om att vi skulle äta hambrugare på jobbet men det är ju inte förrän kl 12 =/ .. Haha oj såg just att det bara är ca 2 timmar dit, men de är länge för mig :P

Jaja, bloggar mer ikväll. PUSS

Oh, Hamburgare, jag längtar efter dig..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback