Grattis Sverige :)

Jaa idag är verkligen Sveriges dag :) Nationaldag och storslam mot Island. Heeeeeelt underbar match :D Dom är duktiga dom där grabbarna ;)

Vi fick även njuta av en till härlig sommardag, var på stan med Elias på dan, köpte en ny bikini och den är såå fin, köpte även en ny telefon (äntligen).. sen mötte jag Rani och vi drog till Marieberg och kollade runt lite.

Förresten, vägde mig idag. Har gått ner 6 kilo sen i julas. Wow ;) jag e stolt över mig själv ;) Jag tackar dom dagliga cykelturerna till och från jobbet!

Imorrn blir det avslutningsfest för klass 9 på jobbet, det alltid kul, dom får alltid göra saker som är pinsamma och sånt glädjer alltid mig haha ;)

Dags att hoppa i säng, imorrn är man inte ledig längre utan då ska jag upp som vanligt runt 4.30. Sen blir det förmodligen att strosa runt på Marknadsafton med Vickan efter jobbet :D

Godnatt!

image17 Kapten Ljungberg + dom andra i laget = Oslagbara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback