Hahaha...

Har seriöst haft den roligaste kvällen på riktigt lääänge,Låg o kolla på film o hade nästa somnat när min kära vän Karwan ringde o fråga vad jag gjorde och sen sa han att han o nåra kompisar skulle komma förbi senare. Jag fixade mig lite, gick ut i varberga parken o snackade med David en stund ( som e betydligt fräschare nu förtiden,han har lagt av med all skit, braaa) o sen gick jag o mötte dom på parkeringen, det var Karwan, hans bror Paul, som e skiitsnäll, o en till, fett roliga killar alltså. Karwan e så rolig att man dööör..hahha, jag garvade sönder mig typ i flera timmar. Sen körde vi Sanning Och Konsekvens, riktigt kul det me hehe ;) O nu har dom precis åkt, så jag ska nog lägga mig nu.

Pratade nyss med älsklingen på msn, gaah saknar han så jag blir galen <3

God Natt allihopa!Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback