Happy :)

Idag har det varit en bra dag! Jobbade 8-17 men dagen gick fort :)
Jag gick iväg med 6 grabbar och spelade Minigolf, det va kul faktiskt. Dom tog det verkligen på största allvara haha, typ som att det va världmästerskap eller nåt ;) haha , söta är dom!
Imorrn ska jag gå iväg med ett tjejgäng och spela istället, hoppas det inte regnar då..

Haha vad jag garvade åt Marie idag, vi körde dansleken med barnen (när man har musik på och när den tystnar ska man stå blickstilla) och Marie o jag var med, Marie ganska motvilligt, tills Victoria sa" Den som vinner får pris" Då lös Marie upp och sa " Ooooh får man pris??" och då kastade hon sig entusiastikt in i leken. Haha. Det låter inte så kul men det var det ;D

Imorrn blir nog en rätt soft dag, jag ska baka kladdkaka med några av barnen på morgonen, sen blir det som sagt minigolf, sen ska vi poppa popcorn och se på film :D härligaste jobbet eller?;)

Efter jobber ska jag fika med Tina, va flera månader sen sist, har saknat henne. Och seeeeeeen på kvällen kommer Baby hit :D: jag skulle åkt till han men han kommer hit istället. Lär bli en riktigt mysig helg :)

Nu ska jag göra mig lite kvällsmat och duscha, sen ska jag o Rani titta på She´s all that, den har jag inte sett på huuundra år :P

Jag är såååå glad. Har pratat med Han i ca 1 timme i telefonen. För gullig <3
Postat av: Rani

Snuttan då :) Är så glad för din skull! Hoppas det blir allt vad du önskar och ännu mer! Älskar dig! Puss

2007-06-15 @ 07:20:33
URL: http://ranir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback