Hej då Sverige.

Kan inte sova, ingen idé nu heller eftersom vi åker till flyget kl 3 inatt, kan lika gärna vara uppe då :).
Idag var jag hemma hos Sebbe och åt tacos, supergott var det! sen fick jag en jätetfin garderob av han o hans föräldrar, passar jättebra hos mig :D blev verkligen glad över den! Så vi kånkade o bar den hem till mig, tur att vi är så starka ;)

Städade hela lägenheten och packade resten av kvällen, sen kom mister "aveeeeessst" , alias Adde på besök :) vi kollade på massa avsnit av Sex and the City haha ;)  men det va skönt att bara ta det lungt o softa lite :)

Var precis ute och åkte en liten sväng med Sebbe och pratade lite. Han är verkligen en toppenvän :D är riktigt glad att jag har honom!

Nu ska jag packa det sista och ta en kopp te, nog bäst att ställa klockan också ifall man skulle råka somna. Blir nog inget mer bloggande förrän jag kommer hem igen om 2 veckor.

Hej då , Puss

Omar darling, saknar diig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback