Hej!

Jag är sjukt trött idag. Det känns som jag alltid skriver att jag är det, men idag var det värre än nånsin. Kunde knappt hålla ögonen öppna när jag stog upp. Kan bero på att jag satt uppe o prata me älsklingen till kl 3 inatt på msn o gick upp 6.45 =/ Så får det inte bli ikväll! Sista veckan innan semester, måste orka slutspurten ;)
Hela dagen idag har jag gått o tänkt på att om en vecka ligger jag på en varm strand i Barcelona :D ska bli så underbart härligt!

Jag tog riktiga flummkort idag på mobilen, på mig och 3 av barnen. Jag utmanade dem att göra sina fulaste grimarser. Dom antog utmaningen, och detta finns nu förevigat på min telefon :) Kan jag ha och kolla på om jag är deprimerad nån dag :)

Igår fyllde min kär vän Sebbe år , Grattis igen vännen! <3  Han och jag åkte o hyrde film, köpte pizza och godis o drog hem till han. Sen blev han helt plötsligt sugen på Björnstugan, så vi tänkte äsch, det var ju ändå hans födelsedag, så vi hamnade där :) rätt kul och ganska mkt folk!
Kom hem runt 1 och sen fastnade jag som sagt vid datorn =/. Men ikväll blir det en tidig kväll, det lovar jag.

Var egentligen ledig imorrn men blääää det fick jag inte vara minsann :( Men ska iaf gå ifrån typ 12-13.30 och luncha med Anna och Julia :))

Nu ska jag ta en dusch så jag inte somnar, hej då <3

image19 öööhm ok? :D
Postat av: Rani

Så...? Blev det tidigt igår? :P

2007-06-26 @ 08:20:05
URL: http://ranir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback