helgen närmar sig...

Återigen sitter jag på jobbet och har rast. Idag har varit en väldigt onyttig dag, först var det kalas för en av småtjerna på förskolan , då åt vi glass. Sen bjöd en av kollegorna på tårta, och sen vid lunchen fick man en glasstrut till efterätt. I love my job ;D

När jag sluta 16.30 ska jag snabbt hem och fixa iordning mig, sen upp på stan och kolla hur fin Rani är innan hon ska på bal, sen till Sebbe där det blir grillparty med trevligt folk :D Kanske ev slutar kvällen på krogen, det får vi se :)

Imorrn kan blir en mycket intressant dag, jag väntar med spänning hahaha :D eller vad tror du Marie ;)

Nu måste jag skynda mig ut till stackars Marie , hon är ensam med typ 20 barn =//

Hörs senare!Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback