I´m still standing..

Japp, jag e uppe fortfarande. Hade ingen lust att sova förut så jag frågade en kompis som har snyggaste sportbilen om vi kunde åka runt lite, så där jättefort som e så kuul :D Klart han va på, så vi satt o lyssna på gamla pojkbandslåtar och körde runt ett tag, haha , men kul var det ;)Sen kollade vi o en tjejkompis på Ice Age 2 haha, föööör kul ;D garvade sönder mig.

Pratade med Emanuel förut idag, planerade inför resan o så, han e orolig att jag ska backa ur, alldrig att jag bangar från en nästan gratis Turkiet resa, o att vara där i en månad. Ska bli skönt, jag vill verkligen komma ifrån Sverige, örebro och Varberga. Blir dum i huvudet på denna stad. sola, bada, jobba på hans jobb om jag vill, och sen är det ju fett billigt att handla oxå ;D Julia har redan skrivit en heel lista vad jag ska handla åt henne haha, typiskt syrianer ;P

Nej om man skulle städa lite, när man ändå är pigg och alla andra sover ;)

Hörs senare idag!Pus
Postat av: Sophia

skitunge ;P Puss

2007-06-17 @ 11:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback