Ingen sommar utan Markoolio :D

Guuuud vilken underbart härlig sommardag!! Man blir så glad när man kommer ut och solen gassar:D Och man vet att det är sommar när Markoolio kommer med en ny sommarlåt :D
Vaknade 10.30 av Rani som ringde o väckte mig ;) åkte upp på stan o träffade henne en snabbis, gick till Burger King o lite sånt :)

Gårdagen då..haha jag o fia hade så sjukt roligt på vägen till Sebbe. Jag skrattade seriöst så mycket att jag hyperventilerade, jag stog böjd neråt och kunde inte andas. Berta och Oskar :D hahahahahahha, internt skämt mellan mig o fia :P haha shit våran humor e så dålig :;)
Men kul har vi iaf.

När vi väl kom hem till sebbe, typ en timme sena,så blev det grillning, bra musik och trevligt folk :)) Riktigt nice var det! Men sen drog jag och Fia till Pastabaren och satt där och snackade lite med folk, en rätt soft men kul kväll :)

Ikväll bli det nog kul också, komemr hit lite folk och det är alltid najs :) Kladdkaka, chips och lite drinkar (som rani ska göra ;) ) , sen åker vi kanske vidare till Gränden, det får vi se =)

Nu ska jag forsätta tvätta, fantastiskt kul är det! ;)Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback