Jag vet varken ut eller in.

Sjukaste kvällen igår. Som jag har längtat att du ska sitta i min soffa igen..eller din då :p Som jag har längtat efter att du ska ta min hand i din igen Shit. fattar noll.Efter nästan ett år liksom.  Men vi får se vart det här leder...har ju andra att tänka på också..Nu blev allt väldigt rörigt.  Älskar ju honom. Och honom. H J Ä L P!
Jag låter allting bara va nu och tar det när jag kommer tillbaka från Barcelona.


Var på stan och avnjöt en jättetrevlig lunch med Anna och Julia idag, mina gamla vapendragare från gymnasiet ;P
Vi tog en kycklingsallad på Java, Mitt nya favoritställe.:) Har aldrig ätit en så god kycklingsallad som den jag åt idag. Dom har fått en ny stamkund!

Imorrn börjar jag runt 11, skööönt. Sen ledig på torsdag , och sedan bara fredag kvar :)

Nu börjar jag snart se syner, e så trött så bäst att jag går och lägger mig. Kramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback