Kärt återseende :)

Nu börjar dagen lida mot sitt slut, den har varit rätt bra ändå trots dåligt väder och skit..
Var hemma hos familjen på dan och åt massa, maaaaassa mat. Och sen såklart, jordgubbar och grädde OCH glass :)) Feeeettt gott var det!

Se åkte jag hem, gjorde mig iodrning lite och åkte sen iväg till min favoritblatte Julia :D va  grymt roligt att se henne , och hennes mkt trevliga bror Gabbe var också hemma ;P Vi satt o snackade gamla minnen o åt kakor i 3 timmar :)

Var så trött, som vanligt, så sen åkte jag hem och bara kollade lite på tv, och nu ska jag strax sova.
Folk fattar verkligen inte att man kan ta det lungt på midsommar. Först sa jocke " hallå, det är midsommar, ska du INTE festa säger du??" han nästan hyperventilerade när jag berättade att jag bara skulle vara hemma. Sen ringde Amir " vad gör du? kollar på TV?? mår du bra elle". Suck.
Låt mig vara som en pensionär och ligga med mjukisbxor och en kopp te i soffan om jag vill, ok?:) jag är ju faktiskt nästan 22, jag är ingen ungdom längre, tänk på det.


Som sagt, soffan kallar! Puss

Postat av: Anonym

hahah gabbe e asfuuuuul :P men han tror att han e snygg ;)

2007-06-23 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback