Ledig :)

Aaah, va skönt det var att gå upp runt 11 idag..hade satt kl på kl 11, så den ringde då, varför vet jag faktiskt inte. Hade väl nån smart tanke med det, men men..har ju en del att göra, ska storstäda lägenheten, tvätta ikväll, o massa annat. 
Usch jag blir knäpp på vädret i Sverige. Gjorde mig iordning och skulle åka till stan, och jag lovar, sekunden jag gick utanför dörren så började det spöregna. Så jag fick snällt gå in igen och ringa till mamma, och be henne hämta upp mig. Så nu sitter jag och väntar på henne :)

Måste hämta ut nya linser, linsvätska, växla pengar pch viktigast av ALLT : Köpa födelsedags kort till  min favorit tjej som fyller 4 år på söndag :)) Hon har flyttat till Göteborg o jag saknar henne :( Tog hem några kort på henne från jobbet igår o satte upp på kylen hihi :)

usch igår var ingen bra dag för mig, eller den började bra, Marie och jag städade på lilla fritids, poppade musik högt o hade trevligt ;) Sen var jag ensam med barnen från kl 16-17, då hände det lite grejer, det va riktigt jobbigt + att jag inte hade sovit nåt på flera dagar o har haft konstant huvudvärk hela veckan så det blev lite mycket. Va helt däckad när jag kom hem. men sen gick jag o Rani och hyrde Click, och drack Oboý och åt varma baguetter, då kändes det lite bättre ;)


Saknar min Omar sjukt mycket. Imorrn kommer  han iaf :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback