Lördagskvällen

Jaa..vad ska ma säga. Va riktigt kul större delen av kvällen, trevligt folk och sådär, Sen kom Sebbe och Mona med en kladdkaka, yummie ;D
Jag är så lack på alla killar just nu, och tjejer med för den delen. Jag är så LESS på tjejtjafs och sånt, jag menar livet är kort och sk man slösa det på bråk? Jag har försökt och försökt att bli sams med en före detta "kompis" men nu orkar jag inte lägga mer energi på det. Jag gick till och med fram på krogen och kramade människan. Vad gör hon för mig?För att det ska bli bra? Inte ett skit. Jag har skrivit mejl att jag saknar henne. Men som mina andra vänner säger, "Hade hon velat ha tillbaka dig som vän hade ju hon ansträngt sig lite också". Visst gör det ont att hon inte vill det men livet går vidare. Hon går inte runt och tänker på mig så varför ska jag forstätta gå runt och tänka på henne. Så nu, är det här ett avslutat kapitel för mig.

För att återgå till gårdagen, som sagt roligt, men i slutet tjafs och bråk. Förlåt Khalid och Rani att jag slog er. :P Har börjat slåss lite på sista tiden, inte så bra kanske hehe ;)...Jag har verkligen fått kort stubin, det är jag inte så stolt över. Kan tända till hur snabbt som helst. Jag vet inte varför, så bråka inte med mig haha..

En annan sak jag e fett trött på är det återkommande ämnet, Tjejer som skiter i sina kompisar så fort dom träffar en ny kille. Jisses vad sånt e dåligt. Klart man vill vara med varandra i början hela tiden, men skulle min kompis ringa mig o säga " Jag mår skitdåligt, jag måste ha dig i min närhet nu, och bara vara med dig" så hade jag dumpat killen några dagar för den vännen. Men tydligen tänker inte alla som jag.

Och det sista jag ska klaga på idag är alla PLAYERS i denna stad. My Good, snälla väx upp, säg rakt ut vad ni vill och håll er till en tjej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback