Nu är det kväll!

...Och jag ska strax gå till centrum där Sebbe hämtar upp mig :) Vi ska åka o käka eller nåt, får se vad det blir. Jag känner mig så glad idag..trots problem med magen o sånt..Det gör inet så ot just nu, skönt.
Jag är glad för att jag bara ska jobba en vecka till, sen är jag ledig en månad :D, nu vet jag inte hur jag ska göra, antingen blir det Turkiet som jag har tänkt..eller så åker jag och Marie nånstans, vi funderar på Barcelona en vecka. Nånstan ska jag ialalfall :) Om några veckor weiiii :D

Sen är jag jätteglad att jag har Omar <3 Verkligen. Min Älskling! Jobbigt att bo 20 mil ifrån dig bara =/

Och är glad för att det är sommar, för att jag är ledig i 4 dagar nu, för att jag har underbar vänner, underbar familj..aa..:) Det mesta känns bra! har suttit hela eftermiddagen o snackat gamla minnen med Marcus, det kändes så bra. Att liksom kunna le åt gamla minnen när Marcus sa" komme du ihåg den där kvällen i Halmstad , kommer du ihåg när vi va högst upp i Eifelltornet..m.m... Äntligen kan jag minnas och vara glad åt det jag har fått uppleva dom 3,5 åren med honom, istället för att se tillbaka med sorg :)


Nej nu är det dags för mig att gittaaa, Bye!
Postat av: Elias

Är så glad för din skull! :D lycka till med allt. Kram

2007-06-21 @ 17:27:38
URL: http://elajaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback