Onsdag.

Dig vill jag älska för ingen kan älska som du.
Här i din närhet lever och längtar jag nu.
Inget i världen är större än allt det du är för mig.
Dig vill jag älska för ingen kan älska som DU.


E lika trött idag som jag har varit senaste veckan. Jag somnade nästan när vi GICK till Stora Holmen emd barnen idag. Jag kunde inte hålla ögonen öppna knappt, och det kanske inte var rätt tillfälle att somna på med tanke på att jag är en av fröknarna som ska se till så barnen går på led och inte blir överkörda :P

Jobbade till kl 17 idag, då var jag typ ett vrak haha.
Varför kan det inte vara helg imorrn så jag får åka till DIG <3
men det är iaf torsdag imorrn, det börjar närma sig ;)

Nej nu ska jag strax sova, så jag kan fungera normalt imorrn. Ska såklart prata mitt dagliga kvällsamtal med sötisen först.

Ha det toppen/ PEACE




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback