Saknar ...

Jag saknar dig så sjukt mycket. Fast jag precis följde dig till tåget så är det redan tomt..och din Jönköpingska/Göteborgska dialekt, I loooove it haha,kommer sakna den. Tur att det finns telefoner! ;D usch vi får inte träffas förrän på midsommarafton..men då blir det toppen :) Bio, grillar, myskvällar mm. :D

Åkte till Jönköping efter jobbet igår, Omar mötte mig o vi gick en promenad vid vattnet, på stranden, så himla mysigt!Sen drog vi hem o la oss, båda va trötta. Idag åkte vi till Örebro vid 11 tiden, sen har vi tillbringat dagen med film, pizza och pratat o myst :)))Nu va han tvungen att åka hem men han kommer iaf på fredag, hoppas att veckan går fort!

Första gången på ett helt år som jag känner att nån kille är bättre än Marcus. Det känns skönt faktiskt.

Nu ska jag lägga mig o kolla på några filmer jag har lånat av Sebbe, sen får vi se vad som händer, eventuellt krogen med sebbe senare..=))

PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback