Semester :D

Äntligen!!! Ledig i en månad, gött mos alltså :)) Idag käkade vi glass,godis,pannkakor och tårta på jobbet,puh. Men gott var det! Kommer sakna alla småbarn såklart, men får ju se dom i augusti igen :)

Efter jobbet gick Marie o jag en sväng på stan, växlade pengar, fixade linser o allt annat. Kollade på shorts men hittade inga..ska upp en snabbis imorrn om jag orkar och titta.

Ikväll vet jag inte vad som händer, antingen chillkväll med pizza o film, eller så kommer ett par kompisar till mig och Rani hit o det blir lite party..vi får se :)
Imorrn kommer iaf äntligen min älskling hit :D guud vad jag har saknat honom <3

Nu ska jag sätta på mig mjukisbyxor, softishtröjja, slå på radion på högsta volym och börja packa :) Life is goood.


 åh vad jag längtar dit :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback