Soool :D

Idag har det varit skönaste dagen :) Jag känner mig priviligerad som får sitta ute i solen i flera timmar varje dag och få betalt!:D
Iofs är det meningen att jag ska hålla reda på massa barn också men asch, detaljer ;)

Förutom att jag har jobbat har det inte hänt speciellt mycket..Var på stan en sväng efteråt, träffade på Dhani weeei ;) Längesen var det!
Imorrn ska jag möta  en person på stan som jag verkligen ser fram emot att träffa :D Vi får väl se vad som händer..Känns bra iaf :)

Krampen imorrn då, trots att det är hela 3 år sedan jag tog studenten så står jag bakom min forna skola Risbergska :D Ni har mitt stöd ;)


Weiiiii är glad. Över smsen, över samtalen..som sagt, får se vad som händer..

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback