Tisdag

Så har ännu en tisdag gått. Nu är det liksom snart juli, helt sjukt.

Tillbringade kvällen igår på akuten, alltid lika kul. Denna gången var det inte pga av nån allergichock eller nåt sånt, som det brukar vara :P Nu var det en grej med magen, eller snarare under magen. Jag ska tillbaka dit om en vecka, då ska dom kolla om dom ska ta bort det. jag hoppas inet det här ställer till det för min Turkiet resa, då blir jag leedsen =/


Nu ska jag bara jobba en liten stund imorrn förmiddag, sen e jag ledig tills på måndag :D så dom kommande dagarna ska jag tilbringa i sängen och vila magen, fika med Anna på torsdag och sen bara slappa



Nu ,dags att prata me sötnosen <3, sen sova
Puss!

Postat av: Anonym

Det låter som att du är kär?:D härligt, nu när det e sommar och allt!Puss//fiia

2007-06-20 @ 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback