Trevlig Midsommar!

Så var det midsommar återigen, jag vaknande nyss och tittade hoppfullt ut, men Nej, ingen sol. Egentligen gör det inte så mycket, ska ändå bara ta det lungt idag. Jag vet inte varför men jag är jättetrött. Det har jag avrit hela veckan, helt slut i huvudet oxh i kroppen, lite som när jag hade körtelfeber =/ aja, nästa vecka ska jag ju jobba sista veckan innan semestern  o sen blir det Spanien, dåå kommer jag bli pigg :D

Imorrn kommer nog älsklingen, han skulle kommit idag eventuellt men hans kompisar ville ha med han till Halmstad o fira midsommar, o det är ju klart att han ska följa med :) Så han skulle komma imorrn istället.
Kl 14 ska jag hem till mamma och co, och äta massa MAT :D sen skulle dom visst iväg på ånting vid kl 5, då åker jag hem och tillbringar eftermiddagen/kvällen med Julia, som jag inte har träffat sen typ februari, helt crazy. Hon pluggar ju i Karlstad och är inte hemma så ofta, men idag är hon bara min ;D

Nu är det dags att börja fixa iordning sig och käka lite frukost. Ta hand om er!

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback