TRÖTT

Jisses vad jag är trött. Jag har stora svårigheter med att bara hålla ögonen öppna , ska nog sova snart. Men jag har hyrt "Förortsungar" o den e riktigt bra, så jag ska försöka att se klart den iallafall..

Det har hänt mycket roligt dom här senaste dagana, har inte ens haft tid att skriva blogg. Igår var det ju STUDENTEN, det va riktigt kul :) Gratttis Rani <3  men innan dess var jag på skolavslutning, jobbade inte men va där o kollade på syskonen som sjöng så fint ;)  Riktigt sorgligt var det att säga hej så till ett av barnen på jobbet, som flyttar till en annan stad med sin familj imorgon. Usch =( Hur knäppt det än låter så var jag så himla fäst vid den lilla tjejen. Kommer verkligen att sakna henne <3 men fick adressen o sånt så ska iaf hålla kontakten lite :) Och har tagit massa kort på henne :)

Sen cyklade jag som en galning upp på stan, där jag tryckte i mig en hamburgare på BK med Sebbe, sen cykla som en galning hem,där jag bytte om och blev hämtad av Ranis mamma. Vi åkte ut till Kvinnersta och såg när Rani slängdes ut :D Herregud vad varmt det va! Trodde jag skulle svimma, solen stekte verkligen. Efter det bar det av mot stan, jag och Kim åkte med Sebbe och kollade på alla studenter som åkte genom stan, alltid lika kul :) helt sjukt att det är 3 år sen jag gick ut!

Sen fick vi massa god mat och tårta hos Ranis mamma och ett litet välbehövligt dopp i sjön hann vi också med :) Stressade som galningar åkte vi sen hem till oss och sminklade och fixade oss och sen tillslut kom vi in på Frimis :) Riktigt packat med folk var det!:D

Efter det blev det stadsparken, där hände det grejer vill jag lova haha :P Maaaassa folk var det iaf..Träffade Marie där :D och var med henne resten av natten och hon var snäll och skjutsade hem mig :)

Idag har jag legat ute och solat en stor det av dagen och runt kl 18 gick jag o Rani hem till Sebbe, o firade hans födelsedag/student. Massa god mat och tårta :D Mums! Och nu är jag som sagt hemma, va så trött och seg.

Ni förtjänar en medalj om ni orkar läsa allt det här haha.

Puss
Postat av: Elajaz

när får jag medaljen ;) den är gjord av choklad hoppas jag!

2007-06-10 @ 00:41:38
Postat av: Belloo

nej den är gjord av öl haha ;)

2007-06-10 @ 12:49:30
URL: http://belloo.blogg.se
Postat av: Vickan

Jag ska oxå ha en medalj! :P

2007-06-12 @ 16:42:31
Postat av: bellooo

Ok då gumman ;)skit varför erbjöd jag en medalj, nu blir det jobbigt haha ;)

2007-06-12 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback