Vacker utan spackel?

Jag lyssnade på Joakims Hillsons gamla dänga - Vacker utan spackel imorse. Jag blev verkligen peppad och sjöng med, " du ska vara som du är, och inte vara som alla andra"... Sen insåg jag att jag är inte en topmodell, jag behöver lite hjälp på traven att bli snygg(are).


Lika fint väder idag då :D Blir min marinblå tunika från Gina,ett par leggings och ballerinaskor :) Skönt med sommar!

Nu ska jag snart upp på stan o träffa ------ :D
Sen iväg till jobbet, slutar 16.30. Hade inte tänkt att gå o lägga mig imorse när jag kom hem från det andra jobbet, men jag kunde knappt hålla ögonen öppna så jag gav upp ideén om att städa undan lite, får bli ikväll istället.

Nu ska jag gå och ta mina vitaminer så jag blir litte pigg! Ha de bra, var försiktiga i solen, (gör inte som jag).

Puss!
Postat av: Hemligt

Du är vacker utan spackel. Och med oxå..:P //anonym, vem kan det vara ;)

2007-06-06 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback