Wzzuuup?:D

Äntligen ledig 4 dagar :D jobbade imorse. 6-10. Sen åkte jag till stan och kollade runt lite, skitjobbigt att det är rea typ överallt just nu, innan lönen kommer. Men men..jag lär ju hitta fina grejer i Turkland :)



Igår var jag, (håll i er nu) på STAN med min pappa! på STAN! Jag har gått på stan med han en gång på 21 år innan igår. Helt otroligt, jag var tvungen nypa mig själv lite ibland. Han hatar att gå på stan annars. Men men , trevligt var det ialalfall! Sen åkte vi ut till Marieberg och åt, riktigt mysigt:)

Ikväll blir det nog trevligt, Sebbe ska komma och hämta mig och vi får se vad vi hittar på, Han sa att det va en överasskning typ :) Jag är verkligen glad att jag har en så bra vän som honom! Vi kan prata om allt <3


weeeiii bara 3 dagar tills älsklingen kommer <3<3<3

image18  That´s Me  ;)

Postat av: Sophia

Gumman, kände bara att jag vill prata me dig.. saknar dig!!!

2007-06-20 @ 15:42:51
Postat av: belloo

Jag saknar dig med :( Jättemycket!!hör av dig så fort du är hemma i Örebro! Puss

2007-06-20 @ 22:07:48
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback