Dagens låt - Akon

Akons nya låt, Don´t matter, Äger fullständigt!Bra, då har jag fått fram det viktiga meddelandet.

Annars har dagen varit bra, alltid lika kul att jobba med småbarnen på Dungen, och med Marie :) Jag fick äran att välja 2 lyckliga barn som skulle baka med mig, och jag valde Scott och Rebecca, och resultatet blev 2 st mycket kladdiga men söta barn, samt mumsiga chokladmuffins.
Det känsn lite som att man bara äter när man jobba där, när man har fikat är det snart lunch och sen är det helt plötsligt mellis. Men inte mig emot, Idag vart det pannkakstårta till mellis ;) Okej, nog pratat om jobbet. Måste bara säga en sak till. Jag tror jag har blivit miljöskadad av att jobba där, häromveckan när jag o Rani va på väg hem så kom jag på mig själv att gå o sjunga " denna bollen den ska vandra, från den ena till den andra..etc" , som vi brukar sjunga på gympan med barnen. Fick en mycket skeptisk blick från Rani :P

Ikväll blir det lungt,ska kolla på Lets Dance (herregud hur kunde detta ske)hos mamma o svulla chips.

Marie, du SER boliviansk ut. Och det är en komplimang!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback