Time to let go

Det är så härligt med sol och vår, man blir liksom automatskt gladare den här tiden. Skönt om man kan lägga vissa saker bakom sig, kanske inte allt men det värsta. Har iaf kommit underfund med en sak. N är INTE värd mina tankar, mina tårar eller nånting annat. He´s not worth the fight or the drama. Noooway. Har viktigare saker att tänka på.

Beyoncé Feat Shakira - Beautiful Liar <3

Nej, på sommaren ska man vara singel. Ragga på gustavsik, kasta blickar på varandra på stranden, flirta på uteserveringarna. Härliga tider!

- It should be illegal to break a womans heart. Borde banne mig va hårda straff för sånt.

Nej, Jag klarar mig bra ensam. Inget slår en krogkväll me favorittjejkompisarna. Tur att man har dom! <3 Faast..skulle prinsen dyka upp så..men då ska det va HAN, The One, och ingen annan.

Peace out//B
Postat av: Prinsen

Bella, här är jag. Din prins ;)/ du vet veeem :P

2007-03-31 @ 14:14:09
Postat av: Johanna

läste lite på din blogg att du och din pojkvän har gjort slut. det är så tråkigt att höra sånt, mitt ex gjorde slut med mig för ett halv år sedan ungefär och jag har nog aldrig mått så dåligt. men hoppas det är bra med dej nu och så, för det är ju som du säger, man ska ju va singel på sommaren :) ha det bra!

2007-03-31 @ 14:17:21
URL: http://johannaericson.blogg.se
Postat av: Johanna

men lite så är det för mig också. har träffat en underbar kille nu men jag kan bara inte uppskatta honom direkt, för innerst inne vill jag bara vara med mitt ex igen. usch, att det ska vara så svårt haha :)

2007-03-31 @ 14:24:43
URL: http://johannaericson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback