AAAAAAJ

Måndag igen, plus att det regnar. Det är inte kul att börja veckan så =/ men men, det blir säkert en bra vecka ändå, hoppas jag :)

imorse när jag skulle åka till jobbet hade jag typ ont överallt, huvudet dunkade, halsen värkte, det gjorde ont är jag tittade och näsan rann..:P Kände INTE för att gå upp, men vad ska man göra..=/

Och jag loovar att barnen va extra jobbiga idag, bara för att jag mådde kasst. :P

Nu är jag iaf hemma, ska lägga mig i soffan med ett tjockt täcke och en stor kopp te + macka och se på nån bra film :)


Ha det bra!//Bellooo
Postat av: Anonym

hahahaa men bellooo barn e såna vettu, när du mår dåligt vill dom göra det värre ;)ena små ligister e dom :P

2007-05-28 @ 20:21:10
Postat av: Anonym

hahahaa men bellooo barn e såna vettu, när du mår dåligt vill dom göra det värre ;)ena små ligister e dom :P

2007-05-28 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback