Choklaaad :D

Nu är jag hemma igen, är rätt trött. Det tar på krafterna att bara gå runt o strosa, även fast det inte är så jobbigt. Mamma och dom andra släppte av mig på stationen i Hallsberg, där mötte Zaid mig och vi gick och fikade och sen tog vi en promenad :) Helmysigt var det!

Tog tåget hem sen, gick runt en stund på stan hemma också, inhandlade ett vitt och guldrandigt hårband och ett läppglans ;)

Jag funderar på om jag ska orka laga mat eller om jag bara ska ta en macka :P jag ska iaf vara duktig och baka scones sen ;D får väl se om dom blir lika goda som mammas ;)

Hehe, på vägen hem mötte jag 2 kompisar i centrum, och dom hade köpt 3 stora Marabou chokladkakor, sen sa dom att dom inte orka den sista så jag fick den :D fett schysst!;)haha, jag blir glad för lite!

Nej ett par mackor får det bli nu och så ska jag kolla på massa avsnitt av Sex and the city :D Rani har lånat hem hela boxen :)Love it!!, så bye bye :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback