Flirt på gymmet ;)

haha roligaste saken hände på gymmet idag :) En jättesöt blond kille va där o tränade o sen kollade vi på varandra typ hela tiden och jag kände igen honom lite och kom på att han hejade på mig förra gången jag va där. Så vi sa hej och log lite, sen skulle jag ge mig på en maskin som jag så klaaart inte förstod mig på, dumt men aja :P då kom han fram till mig och frågade om jag behövde hjälp, så jag sa såklart ja och så visade han mig, så nu e jag proffs på den maskinen :P Iallafall så började vi snacka när vi skulle strecha för vi va klara ungefär samtidigt, och han sa att han hette Jocke och va 22 år och bodde inne i stan :) så jag sa vad jag hette och sådär och sen sa han lite skämtsamt att han till nästa gång skulle samla mod att be om mitt telefonnummer. :P haha. För gullig va han :) sånt e alltid kul, man känner sig uppmuntrad liksom :)

Va bara tvungen att berätta om det :P
Postat av: Elajaz

Naaw, tänk om jag hade sån tur någongång! ;D gogogo.

2007-05-13 @ 22:25:35
Postat av: Marie

vaaaa???? ååh varför var inte jag där idag... skit!! hehe men vad gullig han verkade då :P satsa på honom!! han var ju svensk o bra :)

2007-05-13 @ 22:53:57
URL: http://www.marielux.blogspot.com
Postat av: Elajaz

Marie jag tror inte nationalitet har med saken att göra över hur en person är ;)

2007-05-14 @ 06:55:36
Postat av: Rani

GO gumamn GO!!

2007-05-14 @ 09:55:12
URL: http://ranir.blogg.se
Postat av: belloo

han va snyyyygg ;)

2007-05-15 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback