Fredag igen

Det är helt sjukt vad veckorna går fort. Det känns seriöst som att det var fredag igår..men det va ju en hel vecka sen..ja snart är det sommar :D Härligt, härligt! Och om 2 veckor har jag bott här i 1 heeelt år!

Jag mår bättre idag, skönt :) Gick upp kl 5 och cyklade till jobbet, kände mig inte såå motiverad men tiden gick fort och vips så var jag på väg hem igen. Skönt att ha det gjort och lite pengar blir det ju. Ledig resten av dagen, behövde inte jobba på fritids :)
Jag ska följa med mamma och co till Hallsberg sen, dom ska gå på leksaksmuseét där och jag ska passa på att hälsa på Zaid :)Sen tar jag nog tåget hem, tar ju bara 20 min och jag vet inte om jag orkar stanna där lika länge som mamma och dom.

I helgen blir det lungt, igen. Det va hundra år sen jag va ute och dansade loss känns det som. Men jag har inte saknat det, tror jag har behövt ta det lungt ett tag och bara vara hemma.

Nej nu har jag inte tid att slöa längre, måste göra iordning mig och klä på mig o sen åka till mammsen.

Hej då så länge <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback