freeeeedag :)

Yes äntligen fredag igen. Det känns liksom som att man bara lever för helgerna haha. Men så är det inte faktiskt, bara nästan.

Kom precis till mamma från jobbet, ska iväg om en timme, börjar kl 12 igen. Det är soft att jobba på förskolan och fritidset på sommaren för då är barnen ute mest och man kan bara sitta på en bänk och sola..typ ;P och slänga ett vakande öga då och då så ingen har ramlat av gungan eller nåt hehe :P

Blir som sagt en lugn helg tror jag, kaaanske sova hos mamma ikväll, halva familjen e bortresta så isåfall blir det bara mamma, jag och william. Kan ju vara mysigt men mamma gav mig en vink i veckan om att hon inte ville ha besök av mig haha. mamma: - "ååh vad skönt att dom andra ska åka bort, baaara william och jag som är hemma och har det mysigt hela helgen. Sen tittade hon misstänksamt på mig o sa " DU kommer väl inte inramlandes hoppas jag?" :P fett snäll mamma man har ;)

Jaha, nu ringde jobbet och sa att jag va tvungen att komma till 11 istället för det va kris typ..men bussarna går så dumt så jag får komma runt 11.20 istället, det går nog bra hoppas jag.

jaja, bäst jag fixar iordning mig och sticker sen. Skriver mer ikväll <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback