God kväll

hejsan! Idag är jag skapligt trött,jag och Marie jobbade till kl 17, och efter att det var låst och larmat på fritidset så drog vi snabbt till träningen. Det gick väl ganska bra, tränade inte så hårt som jag hade velat men men, nån gång får man slöa :P

Skönt med helg imorrn, fattar inte att den här veckan redan e slut, det har gått så himla fort.Men det är ju inge fel med det :)

Ska kanske ta en tur på stan med Elias i helgen, kanske krogen, och sen bara slappa. Men vi får se, mina planer brukar kunna ändras ;)

Nu blir det en kopp te och en filt + en bra film!
Ha det bra, Puss
Postat av: Elajaz

Sött skrivet bellish! Vi ska vandra runt på stan.. Eller ja, du ska dra med mig haha.. :D

2007-05-03 @ 22:20:28
Postat av: Elajaz

Naw that's just.. Cute! :)

2007-05-03 @ 22:47:15
Postat av: bellooo

haha du e för rolig elias :D japp det blir i snitt ca 3 timmar i varje affär haha :P

2007-05-04 @ 10:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback