Godnatt!

Blir ett kort inlägg, ska strax sova. Gaah den här pollenallergin is killing me =/ varför är den som värst när jag är inne på kvällen?? är jag allergisk mot nåt i min lägenhet eller? hmm..dammet möjligtvis :P


Gud, jag kom precis på att jag inte ens har satt på Tvn sen jag kom hem vid 5..mår jag bra? Det kanske är datorn jag är allergisk mot, för att jag sitter för mycket vid den..hmm :P

Nej nu känner jag att mina skrivartalanger sakta börjar sina. Nu ska jag ta på mig mina rutiga pyamasbyxor och en tjocktröja,Ja det sover jag i. När jag fryser, vilket jag gör nu. Mobba mig inte tack. ;)


Sov gott, jag ska drömma om Ljungbergs och mitt bröllop ;D
Postat av: Veronica

Gumman då! Så mkt kläder kan du juh inte ha! *mobba mobba* :P
Vi måste hitta på ngt snart!! Puss

2007-05-24 @ 11:24:09
Postat av: belloo

haha joho det gick hur bra som helst ;) ja det tycker jag med, smsar dig imorrn :) Puss

2007-05-24 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback