Helg :)

Dagens blogg blir mindre rolig. Sitter på jobbet nu, ska strax ta mig hemåt. Är ganska trött i både kroppen och huvudet men nu är det ju helg :D

Ska försöka orka med att träna idag, men det gör jag nog :) sen blir det en lugn Ensam hemmakväll, Rani skulle visst bort =) men det är skönt att vara själv ibland faktiskt :D

Imorrn smäller det, då får vi se om Ola Salo och kompani tar hem segern i Helsingfors. Jag personligen håller ju självkalrt på Sverige, och som tvåa vill jag se Turkiet. Haha vem blir förvånad :P men jag älskar den låten ;D Marie ska komma hem till mig och kolla på den, blir nice :) Ska på stan med Anna på förmiddagen oxå, det var verkligen längesen så det ska bli fett kul :D

Nej nu är det dax att sticka hemåt och hämta träningskläder :)

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback