Helgen / Mors Dag!

Grattis Mamma på Mors Dag :D <3<3

Idag, kunde jag faktiskt sova ganska länge, vaknade vid 11.30, så det var rätt skönt. =) men förut kunde jag sova till halv 1 varje helg så jag vet inte vad som har hänt =/ Men men..

Jag har haft en fett bra helg :) I fredags blev det slapp med Vicky och Rani som sagt, tacos och några Sex and The city avsnitt, niice =)
Igår så åkte mamma, jag och ungarna runt och handlade, vi va på Marieberg, Jysk och lite överallt :)
Vi va också i vivalla, det va nåt som hette "vivalla festivalen" och Marie skulle dansa , o det fick man ju INTE missa ;D hon va så duktig ;)

På kvällen va rikky hemma hos oss innan Frimis, men han fick dra hem när jag gick till krogen, för han va inte 20 år :P Det va riktigt kul igår, träffade mycket roligt folk, t.ex Lisa som jag inte har träffat på 3 år, sedan studenten, så vi satt och snackade gamla minnen, kul :) vi dansade gaaalet mycket, och Vicky och jag stog på högtalarna den största delen av tiden ;) sen satt jag o snacka med Dogge en stund, haha han e fett skön ;D " cyklen på kööpet" hahah :P

Som tur va fick vi skjuts hem sen, av snälla Khalat :) Skönt, palla ta bussen kl 2 liksom nee hehe..

Nu är jag hos mamma, vi har ätit god mat och god efterätt :) Av mig fick hon Celine Dion parfym + duschcreme och en Cd, och ett kort, och Victoria och William, hade gjort jättefina bokmärken på fritids och ett jättefint kort ..dom e så söta :)

Nej nu ska vi gå ut och sola lite medans det är fint väder :) ha det bra Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback