Hos mamma

9.06 blev jag väckt av victoria som kom in och sa med upprörd röst: Du måste vakna nu, för mamma sa att jag skulle väcka dig kl 9 och hon är sex minuter över nu! :P För rolig.

Vad ska man hitta på idag då? ledig och allt :D ska stanna här ett tag till, med tanke på att mamma ska laga väldigt god mat till lunch ;) och syrran håller på att bakar..måste ju stanna och se vad som blir av det ;)

Det verkar vara fint väder idag, det är iaf soligt, men man vet aldrig, kan ju vara kallt för det.
Jag och victoria försöker övertala mamma att åka till Marieberg men det går trögt :P vi får väl se, kanske kan muta med att jag bjuder på glass eller nåt ;)


Skriver mer sen, Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback