Jag är så trött!

När klockan ringde 4.50 imorse ville jag bara slå något hårt i huvudet på någon. Om någon som var närmast var ju såklart Rani men hon såg så söt ut där hon sov så jag sansade mig. Dagen har ändå gått rätt fort, jobbade på Dungen idag, mitt favoriiiitställe, för där är alla små 3-4-5 åringar :D Mina sötnosar!!
Det var Fritidshemmets dag idag också  ;) så vi hade fest på fritids, med teater, tävlingar och marängsviss :D

Har alltså jobbat från kl 6- 16.30 med lite rast emellan, då jag hann hem o ligga i soffan ett tag ..så jag e ganska trött idag, blir en tidig kväll.

Imorrn är det Fotbollsdag för hela skolan och jag ska ha hand om Klass 1, puh. Massa busiga 8 årigar killar, därav min lillebror, det säger ju det mesta :). Det är en tjej i klassen :P Men det ska nog gå bra, känner ju alla barnen :)

Kanske blir bio imorrn kväll också med Marie :) Spiderman 3 :D

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila, Peace out <3

Postat av: Rani

Tackar allra ödmjukast för att du inte slog mig i huvudet! :P Haha. Myskväll imorgon? Puss

2007-05-16 @ 13:56:31
URL: http://ranir.blogg.se
Postat av: belloo

haha vsg ;) jag e sååå trött nu =/ Klart det blir myskväll imorrn :D sparade pizzan ju ;) Love u <3

2007-05-16 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback