Jag saknar dig..

Jag saknar min Rani. Hon har inte varit hemma på nästan en vecka..=( Men jag vart väldigt glad i måndags när jag kom hem och satte mig framför datorn och såg ett nytt dokument som hette" Till bella!", och när jag öppnade det var det ett jättefint brev och en dikt från ranii <3 blev verkligen glad gumman.
Men att du dissade mig igår för Pirates 2 blev jag mindre glad över :P men men..

Jag e så sjukt trött. Som vanligt (jag vet att jag tjatar om att jag går upp tiiidigt, men det e faktiskt synd om mig:p) gick jag upp innan det ens borde vara lagligt att gå upp. 4.20..burr, hemskt. Men fick oväntat nog skjuts imorse, taaaack <3 det va riktigt skönt! Tur att man känner stora starka män som också börjar jobba i gryningen  :P

Och Elias, han är så snäll och lånar ut sin cykel några dagar, taaack <3. Jag har så snälla vänner :)

Vi var som sagt i Nora idag med alla barnen. Puh. jag skojjar inte, jag va helt slut när vi kom tillbaka, men vi hade jättefint väder, käkde Noraglass och massa annat, så det va lyckat :)

Nu tänker jag inte gå utanför dörren mer idag. Eller just ja, jag måste köpa telefonkort. Skit. :P
Imorrrn ska jag äntligen gå till Telenor o snacka med dom om mitt abonnemang och kolla på en ny fin telefon :D

Helt otroligt, jag jobbar bara 4 timmar imorrn :D
Hej sålänge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback