Långhelg :)

Äntligen får man sovmorgon och ledigt  några dagar :) Fast fredag ska jag jobba på morgonen, men det ju bara att åka hem o lägga sig sen :) men imorrn ska jag INTE gå upp 4.30! Om nån väcker mig innan kl 13, ska jag seriöst se till att det blir synd om den personen ;)

Ikväll ska jag och Marie gå på 21.30 bion, vi ska se Spiderman 3 :D Har verkligen längtat efter att se den filmen, så det blir riktigt nice och det va eeevigheter sen jag överhuvudtaget var på bio.

Sitter hos mamma och är barnvakt nu, men det är inte så ansträngande eftersom William sover :P så jag kan passa på och sitta här :) ska ta en snabbdusch snart oxå, kommer inte hinna det sen innan bion, blir bara att åka hem o byta om typ o sen åka till stan. Jag har varit ute heeeela dagen på Rosta gärde, hela skolan hade ju som sagt var den årliga Fotbollsdagen :) Jag säger bara, tur att det inte regnade. Blöta, grinigar barn är inte speciellt kul. Sen tog jag och M bussen tillbaka till fritids med 15 barn, puh. Som M sa "Ja, det här vill man ju inte göra varje dag";) hahah. Nej då, dom uppförde sig ganska bra faktiskt :)

Och ögonen kliar och näsan rinner :P hatar pollenallergi =/

Nu blir det en varm kopp te framför tvn, hej då!
Postat av: Elajaz

stackars sweety! (ger en kopp te till)

2007-05-16 @ 22:14:14
Postat av: Veronica

Nu e kl. 9.32 undrar om jag ska ta o ringa lilla Bella o fråga vad hon gör! :P

2007-05-17 @ 09:32:38
Postat av: Rani

Hej gumman!
Förlåt att jag inte hörde av mig igår, men det blev så sent, så jag stannade kvar i ladugårdsängen =)
Men vi myser ikväll då! :D
Puss Puss

2007-05-17 @ 10:42:45
URL: http://ranir.blogg.se
Postat av: belloo

Veronica, jag vaknade faktiskt kl 10.00 pga av att jag hade så ont i halsen o huvudet :P så här blev det inget med att sova till kl 13 inte ;)

2007-05-17 @ 11:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback