Lördag kväll :)

Nu är jag proppmätt, har precis smällt i mig massa tacos hos mamma :D Hon kom och hämtade mig imorse och så åkte vi ut till landet o lämnade Victoria hos en kompis, sen åkte jag o mamma till Marieberg och jag bjöd henne på fika och vi gick runt och kollade på kläder :) Det va jättelängesen vi gick runt bara hon och jag så det va mysigt :)


Nu ska jag snart cykla hem, har fått många förslag om vad jag ska göra ikväll, men jag tror jag dissar alla och bara är hemma ensam o kollar på nån rolig film :) är helt slut i både kroppen och huvudet, men nu har jag o mamma varit på apoteket o jag har köpt  Vitamier (det behövs!!), Ipren, Strepcils till halsen och Nässprej :D haha förkylning och allergi, come on bara , jag är redo till tänderna ;D


Dags för mig att dra hem nu, ha det bra!


//Belloooo
Postat av: Elajaz

Haha yes! Ät dig med, utrusta dig med en massa mediciner och puckla på sjukdomarna som kommer! :D

2007-05-20 @ 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback