Melodifestival / Shopping

Har haft en väldigt bra helg :)) I fredags var jag inte ensam på kvällen som jag trodde, Rani stannade hemma och vi hade en riktigt mysig tjejkväll, med film och godis :) Det va för längesen vi hade det, så det behövdes :)

Lördagsförmiddagen tillbringade jag med Anna och lilla Jenna på stan, vi gick runt och kollade i affärer och sen blev vi sjukt sugna på kina mat, så det fick bli en buffé på Kinamuren :D Jenna satt och kastade mat som vanligt haha, busig unge det där ;) men så söt!  Åkte hem sen för Victoria och William skulle komma förbi några timmar och vara hos mig, så vi gick ut till parken och lekte lite. Solen tittade fram ett tag så det va jätteskönt :) Vi satt ute och käkade citronmuffins och drack coca cola i solskenet, myys :)

Sen var mamma snäll att skjutsa mig till och från Willys så jag fick handlat lite, det behövdes.
Marie skulle komma med 19.20 bussen men såklaaart så "glömde" hon att plinga..för att hon skickade sms..suck :P så jag fick snällt traska 3 busshållsplatser till för att möta henne ;) duktigt!

Vi kollade på Eurovison Song Contest såklart. =) TACK The Ark för att ni skämde ut oss och gjorde så att vi får kvala nästa år. Toppen.  Måns, vi skulle ha skickat dig. Du hade ägt!
Va hände liksom? Serbien??? låten va lite, lite bra men Hon..hmm...ja :P
Jag bara älskade Greklands sångare. Hun fin va inte han haha? :D och låten va grymt bra. Men min favorit va ju som sagt Turkiet :)

Idag var jag på Marieberg med Sebbe o Mona, riktigt trevligt, gick runt o kollade kläder och fikade lite :)

Stackars er som måste läsa allt det här :P


Ha det bra/Puss

Postat av: Elajaz

Vadå stackars! :D Kul ju.

2007-05-13 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback