Pinsamma minnen

Jag och Rani låg och pratade en stund innan vi somnade inatt, och då började Rani prata om när vi va hemma hos Alans kompis i Oxhagen för nån månad sen. herregud vad jag skämde ut mig på den festen, Haha. Omg. seriöst det va inte ens kul. Då var det det ..men inte nu :P hade glömt bort det men rani påminde mig så vänligt igår..:P
" 5 minuter" hahahaha, Rani, detta nämner vi ALDRIG mer!
Tur att Alan e så förstående och mogen så han har glömt det och gått vidare , och fortfarande vill vara min kompis ;)

När jag tänker efter har både Rani och jag gjort bort oss ganska mycket. Det va rätt kul den gången när vi kom från tvättstugan och så kom vi in i trappen och där låg en strumpa, och när vi fattade att det va våran strumpa som vi hade tappat från tvättkorgen fullständigt exploderade vi av skratt och skrek " det e ju våååran strumpa" och kunde knappt stå upp för allt garv. Naturligtvis kom snygga grannen utan hår bakom oss just då. men han skrattade faktiskt också. Dock åt oss men iallafall :)

MYCKET mer saker har vi gjort rani och jag, haha men det skulle ta hela dagen för mig att skriva. Men ni som känner oss vet ju hur vi är. ;)

(Jag och banani kan också stoltsera med att vi är "varbergas snyggaste tjejer") enligt Mattias! :P


Peeeace Out!

Postat av: Elajaz

Haha men Bella! Sånt där får du ta och berätta till mig in private :D Haha det lät riktigt kul, speciellt med strumpan ;)

2007-05-07 @ 14:45:40
Postat av: Rani

Haha gumman. Fy faan vad vi är bra!! :D
-Bella?
-Mm..?
-Det ligger en makaron där
-JAG VET!
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*

2007-05-09 @ 08:20:37
Postat av: bellooo

hahah jag vet makaronen knäcker rani :D hahaha :P

2007-05-09 @ 17:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback