Romantik, Ja tack!

Jag och mamma har precis sett filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" Grymt bra film faktiskt. Romantisk komedi, en av dom bättre filmerna jag sett på länge. Men man blir så sentimental när man ser såna där filmer. Jag vill också ha en kille som följer efter mig i taxin med motorcykel, och nästan blir ihjälkörd pga av mig. Som skickar rosor till mig på jobbet. Men han finns därute nånstans, The one. Kanske har jag redan hittat honom?;)




Efter stadsparken blev det en milshake på stan med Elias :) Thank you <3

Satt ute i det fina vädret och pratade med Zaid idag när jag kom hem, han va i Örebro och hälsade på, riktigt trevligt :))  Va ju några månader sen sist. Jag fick en blomma, en maskros haha :P

Imorrn blir en slapp dag, tvätta och städa =/   Sov gott allihopa, Tjingeling.

(Oooh jag fick precis ett mycket uppmuntrande och fint sms :D på tal om romantik, haha, scary ;D)
Postat av: Elajaz

Varsågod bellish! Jasså har du funnit "the one"? Intressant ;) Och du, glöm inte och skåla med milkshaken nästa gång okej? <3

2007-05-06 @ 16:35:43
Postat av: belloo

haha nja kanske sa jag ju. kanske har jag omedvetet hittat han..?kanske är det grannen? kanske är det han i mataffären?kanske är det han på bussen imorse?:P hahaha

2007-05-07 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback