Sjuk =(

 Filmen va grymt bra igår!! fast jag somnade en stund, men inte så länge :P
Haha, det va en reklam för en film innan, som handlade om en utländsk kille som låtsades att han inte kunde svenska typ, bara engelska o massa grejer o så träffa han en tjej o sådär, och den verkade jättebra :P så jag sa till Marie, " det är är en äkta jag-film", och vet ni vad den hette? "Ciao Bella" : hahahah det va lite kul ;)

Elias va snäll o mötet mig vid bussen så inga dumskallar hoppade på mig på vägen hem :P sen gick jag direkt o la mig, har aldrig varit så trött. Men sen såklaaaart så vaknade jag kl 10 av att jag hade så ont i halsen, huvudet , va täppt och ögonen var helt tunga och röda =( det går banne mig inte att sova när man e förkyld! men jag tog iaf mina ögondroppar, gjorde en kopp te och då kändes det lite bättre =) Och att sova till 10 är mycket bättre än att behöva gå upp vid halv 5 :D Hoppas bara affären e öppen så jag kan köpa halstabletter sen.. Ska lägga mig i soffan nu och sätta på nån bra film och gosa ner mig med täcke och kudde <3

Ikväll har jag lovat Rani en myskväll med bara henna o mig, men vi får se hur det blir, hon kommer liksom hem vid 22 o jag ska lägga mig då :P så jag hoppas vi kan ta det imorrn eller nåt..det visar sig :)

Hörs senare, Ciaooo!


Postat av: Elajaz

krya på dig =)

2007-05-17 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback