Storstädning!

Jaa idag har jag varit ganska duktig tycker jag. jag har jobbat, trots att jag mådde mindre bra..sen har jag tränat :D ,ochvarit och handlat med mamma.

När jag väl var hemma efter ett väldigt farande överallt, så tog jag en titt på min lägenhet och insåg snabbt att här behövdes göras något, fort. Sagt och gjort, jag dammsög, diskade, plockade undan, gick ut med sopor och städade badrummet. OCH, sist men inte minst så satte jag upp min nya skohylla ;) Hur duktig är inte jag? jag är så mångsidig och begåvad att jag nstan blir rädd för mig själv! Och detta trots att jag hade lite smått huvudvärk och var allmänt trött i kroppen.
Jag säger det, den man som lyckas fånga mig, han kan skratta sig lycklig!;)

Nu tror jag det räcker med lovord om mig själv, Ska prata klart med Zaid <3 på msn och sen gå och lägga mig. Blir en lång dag imorrn, slutar kl 17 =/, det är jag som stänger på Fritids. Som tur är är jag ledig lite på mitt på dagen så jag kan åka hem och sova lite emellan :)

Peeace Out/ Belloooo
Postat av: Kanf keato

Bra jobbat...

2007-05-29 @ 22:04:18
URL: http://keato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback