Tisdaag

Jag ska strax gå och lägga mig, är inte så trött men kommer vara k4.30  imorrn om  jag  inte tvingar mig att sova tidigt =) Det funkar bra med båda jobben, jag kan inte klaga :)) eller jo, kanske på att det är lite väl tidigt, men har börjat vänja mig nu :P

Imorrn ska vi på " skolresa" med 4-5års gruppen och lekis, ska bli mysigt :) hoppas bara man inte tappar bort nåt barn hahaha ;) Så jag borde nog inte sitta här längre, utan fixa matsäck o grejer tills imorrn.

Har inte haft nån lust alls att skriva blogg igår och idag , vanligtvis kommer mina lite skumma ,bland halvroliga      kommentarer alldeles av sig själv men jag har varit så trött, så jag har inte haft nåt inspirerande att säga. Vet inte om jag brukar det annars heller haha men man kan ju få tro det ;)

Jaja, nog tjatat om det. Idag slutade jag jobba kl 16.30 sen tränade Marie och jag. Det var .....intressant mot slutet hahaha :P

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback