trött!

Som vanligt är jag trött, hehe , ingen överaskning där. Jag jobbade till 16.30 med Marie :D Jag blev överfallen när  jag satt i soffan i lekrummet av småtjejerna som överröste mig med pussar och kramar, dom e så gooosiga <3 dom ska jämt pussas och gosa. Seriöst, kan man ha ett bättre jobb?:D Jag tror inte det faktiskt!

Nu ska jag sitta här en stund, äta nåt kanske och sen ta mig hemåt, e hos mammsen nu. :)

Kvällen blir lung som vanligt, ut och springa och sen kolla Top Model :D

Förresten, ska börja jobba med att städa på morgonen från och med tisdag, i skolans idrottshall, så då blir det att gå upp halv 5 VARJE morgon! Puh. plus mitt vanliga jobb :) moooney ;D
Gissa om jag kommer uppskatta helgerna :P

Imorrn ska jag träffa Zaid en stund och kolla på film , blir nog trevligt :)) Och träna med Marie efter jobbet, ska bli skönt!
Postat av: TheLady

Det låter trevligt med mycket träning:)

2007-05-09 @ 17:46:15
URL: http://thelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback