Varför?

jag tror jag blir tokig. Här spenderar man veckor, och månader med att glömma någon. Någon som var så underbart snygg och så gullig i början, men så rakt igenom elak och beräknande och en stor P L A Y E R när det kom till kritan. Vi strular hit och dit, blir tillsamans, gör slut, blir ovänner, blir vänner, ovänner igen och tillslut sa vi upp kontakten. I onsdags ringde han mig och jag svarade såklart inte.
Han ringer då 3 ggr till, då svarade jag. Han säger förlåt för all skit han har ställt till med och en massa andra fina ord som jag inte vet kommer från hjärtat eller om det är ett nytt grymt sätt att playa mig.
Han skickar 4 sms under gårdagen, där det står samma sak, " fötlåt för allt, jag älskar dig fortfarande, kan vi träffas " blaa blaa...Han vet så VÄl hur mycket jag tyckte om honom förut så jag
förstår inte varför han ska röra upp allt igen.
Men han vet att han kan få mig så lätt, bara han säger dom rätta sakerna..
Raaaaanniiii jag behöver dig här hemma :D hjälp mig stå emot N!!
Postat av: Anonym

Stå emot. Tänk på allt han har sagt, alla gånger han sårade dig, hur ledsen du var. Tänk på det när du tänker på honom. Han kommer göra samma sak igen! // Sandra

2007-05-19 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback