Work Out!

Nu ska jag strax åka iväg med min kära vapendragare Marie och pumpa musklerna och svettas på bandet på Friskis och Svettis :) Idag ska jag verkligen ta i, Jag lovar. Svetten ska rinna och flåset ska vara non stop. Japp.
Och Marie, INGA ursäkter idag!!! ;)

Sen ska jag möta upp mamma och William i stadsparken, när hon ska träna, och han och jag ska leka lite så länge  :)

Jag hade tänkt att hinna med en sväng med Elias på stan, men det ska nog oxå hinnas med. Annars får han komma till stadsparken och leka me oss :P

Ikväll ska jag träffa en gammal vän som jag har saknat och sen kanske sova här igen :)

Nu dags att börja fixa sig och packa träningsväskan! Hej då sålänge.
Postat av: Elajaz

Pumpa på :D

2007-05-05 @ 14:19:21
Postat av: Elajaz

Yes! Det blev ju i alla fall så vi.. Ljög i alla fall inte för folket där ute :D

2007-05-05 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback