Burr!

Ja, Idag var det ingen värme ute precis. Tog på mig min gosmosiga halsduk idag, den värmde skönt :)
Jobbade på advokatfirman imorse, har inte varit där på 2- 3 veckor typ, pga av att först var jag tvungen att vara hemma med Anna som var sjuk, sen blev jag sjuk, sen Anna igen och sen jag igen :P
Jag jobbade ju hos familjen fast jag var sjuk, men dom tyckte jag skulle vila på förmiddagarna tills jag blev frisk.

Trodde knappt mina ögon när jag ställde mig på vågen idag. 6,5 kilo har jag gått ner sen jag flyttade hit. DET är faktiskt duktigt. Och sen jag var hemma senast har jag faktiskt inte varit så nyttig, ätit mcdonalds när både Marie och Stoffe var här och annat också..men har ju varit ute och gått, tur det!
Sen tror jag det har gjort mycket att jag slutat äta bröd och smör, och dricka cola.
Men ska faktiskt köpa mig en cola ikväll, tycker jag kan unna mig det nu haha ;p

Marie är ju här nu som sagt,hon började jobba idag :)) Får man sällskap igen i nåra dagar. =)

Christoffer ville att jag skulle komma på släktmiddag i helgen hemma hos hans föräldrar men jag jobbar ju tyvärr i helgen =//
Men jag ska ialafall dit när han fyller år, det ska bli trevligt. Har inte varit där sen i augusti. Det är så mysigt där, skönt och komma ut lite på landet också. Sen har dom ett grymt hus också :P

Nu ska jag sätta mig och läsa tidningen och bli lite allmänbildad.

Puss och Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback