Helgen :)

Ja, så var även denna helg slut. Men rolig har den varit!
Mötte mamma på centralen i fredags kväll, då var vi båda ganska trötta, så vi åkte och käkade och sen låg vi och tittade på Idol och pratade, men det var jättemysigt. Hon har inte varir här sen i augusti, så det var kul att hon kom. Och utan mina syskon dessutom haha :P

Lördagen tillbringade vi i stan, gick i alla affärer som fanns, sen blev det lunch på Kinaresturang, mums :)
På kvällen var det ju fotboll på tv, så vi gick till Sabis och bunkrade med potatissallad, kyckling, tsatsiki och dricka, sen blev det Tvkväll för hela slanten.

På söndagen gick vi också på stan, åt lunch, gick lite till på stan, och sen var det dags att följa mamma till centralen. Tråkigt, men jag kommer ju hem om 2 veckor :)

Men det var en toppenhelg =D

Idag var Anna sjuk, så jag är hemma med henne. Hon sover just nu, så jag passar på att sitta här då.
Jobbar till ca 18.00 ikväll, så jag ska fixa mat till barnen ikväll.


Ha det göttans, Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback